Jak získat sponzora pro sportovce

POKUD NEBUDETE VIDĚT, NEZÍSKÁTE SPONZORA.

Je to prosté, pokud budete pro sponzory neznámí sportovci, pak sponzory stěží přesvědčíte o svých kvalitách a ještě složitější bude získání sponzoringu. Vyčleňte si čas pro svou propagaci a zviditelnění, zainvestujte sami do sebe a tato investice se Vám mnohonásobně vrátí. Vytvořte si profil sportovce, aktivujte si na svém profilu sportovce rozšiřující moduly a my Vám pomůžeme sponzory oslovit a získat.

Nechoďte proti proudu, svezte se na vlně s ostatními sportovci, kteří již využívají služeb sportovních manažerů. Čerpejte dotace, finanční sponzoring a využívejte materiálního vybavení, které potřebujete k rozvoji Vaší sportovní činnosti. Budování sportovní kariéry Vám usnadní profesionální služby specialistů na sportovní marketing, management a sponzoring.

Začněte se zviditelněním a propagací, až pak oslovte sponzory. Založte si profil sportovce a budujte povědomí o Vaší sportovní činnosti. Propagace a zviditelnění sportovce při komunikaci se sponzory je extrémně důležitá činnost, která rozhoduje o tom, zda a jakou výši sponzoringu získáte.

Pakliže jste sportovec, máte úspěchy a talent, měli byste svou činnost dále rozvíjet. Cítíte, že máte velký potenciál pro úspěšnou sportovní kariéru, ale potřebujete sponzora, který Vám pomůže financovat náklady na sportovní činnost nebo Vás jich dočista zbaví? Bohužel nevíte jak na to, nevíte kde získat sponzora, jak oslovit sponzora a co sponzorovi za poskytnutý sponzoring nabídnout? Pak se potřebujete zviditelnit a pomocí profesionálních prezentačních nástrojů zaujmout silného sponzora. Jak toho docílit s pomocí profilu sportovce se dočtete v článku ‚‚Profil sportovce – k čemu slouží a co mi přinese?‘‘.

Pochopili jste, že bez propagace a neustálého poskytování informací o Vašich aktivitách, úspěších a plánech to nepůjde? Pak jste na správné cestě. Čím dříve si uvědomíte, že o Vás musí sponzoři vědět, tím dříve dané sponzory získáte na svou stranu. Netlačte na pilu při oslovování sponzorů. Věnujte dostatek času plánování sponzorské strategii a budování povědomí o vlastních aktivitách. Už jste se dozvěděli, že stovkám sportovců pomáhá profil sportovce k vlastní prezentaci a k předkládání nabídek spolupráce potenciálním sponzorům? Jak docílíte nastartování procesu vlastní medializace a komunikace se sponzory se dočtete v článku ‚‚Chci si vytvořit vlastní profil sportovce, jak na to?‘‘.

Abyste se vhodně uvedli, představili svoji činnost sportovce a budovali povědomí u veřejnosti, fanoušků a především sponzorů, musíte mít svůj profil sportovce kvalitně zpracovaný. Profil sportovce by neměl postrádat důležité informace týkající se dosažených úspěchů, plánů na aktuální a nadcházející sezónu, krátkodobé a dlouhodobé cíle, články o Vašich aktivitách, fotografie, videa, kalendář akcí, a mnoho dalších materiálů. Jak správně podávat důležité informace se dočtete v článku ‚‚Co musí obsahovat profil sportovce a jak ho správně vyplnit?‘‘.

Profil sportovce lze z prezentační a informační funkce rozšířit o specializované nástroje používané pro jednání se sponzory, které jsou nazvané rozšiřujícími moduly profilu sportovce. Právě moduly dodávají na síle a efektivitě profilu, což využijete při oslovení a jednání se sponzory na velmi profesionální úrovni. Díky modulům budete schopni sponzorům předložit takovou nabídku spolupráce, kterou rozhodně neodmítnou. Veškeré důležité informace o profesionálních nástrojích určených pro komunikaci se sponzory se můžete dočíst v článku ‚‚Moduly, aneb efektivní rozšíření profilu sportovce‘‘.

Hledám sponzora,sponzorujeme,sponzorování sportovců,sponzoring,sponzorství,dat,návod na získání sponzora,průvodce sponzoringem,vzor žádosti o sponzoring,nabídka pro sponzory,sportovní manažer,zastupování sportovců,podpora pro sportovce

Potřebujete se sponzory jednat na vysoké úrovni, protože nemáte možnost ztrácet čas marnými pokusy o oslovení sponzorů s nabídkami, které jsou zcela nezajímavé? Uvědomujete si, že je potřeba zainvestovat do vlastní propagace, abyste získali očekávaný finanční sponzoring na dalších několik let dopředu? Dokážete si spočítat, že drobná investice do propagace Vašich aktivit Vám v součtu ušetří nejen čas, ale také peníze, které byste ztráceli zbytečnými pokusy při chybných žádostech o sponzoring? Očekáváte činnost, kdy jen sestavíte nabídku pro sponzory, předložíte ji sponzorovi a ten ji využije? Zapomeňte už na zasílání nedokonalých nabídek e-mailem a využijte moderních platforem pro domlouvání spolupráce se sponzory. Inspirujte se v článku ‚‚Jak aktivovat rozšiřující moduly na profilu sportovce?‘‘.

Jakmile jste si svůj profil rozšířili o komunikační moduly, je čas využít Vaši online prezentaci, v profil sportovce, s nabídkou sportovního sponzoringu k oslovení a získání sponzorů. Práce s profilem sportovce nekončí v okamžiku, kdy získáte sponzora. Přeci jen můžete získat další sponzory, kteří Vás budou financovat. Zároveň je potřeba aktuální sponzory a partnery propagovat, podávat pravidelný reporting ze své přípravy, tréninku, regenerace, výkonu sportovní činnosti a komunikace s fanoušky. Je velmi důležité umět se sponzory, s fanoušky, veřejností a s médii prostřednictvím profilu sportovce komunikovat. Jaké jsou procesy navázání kontaktu se sponzorem, k čemu slouží jednotlivé moduly a v čem Vám zásadně ulehčí podání žádosti o sponzoring, typy jak budovat vztah se svými sponzory a rozšiřovat fanouškovskou základnu, se dočtete v článku ‚‚Jak využívat moduly k oslovení sponzorů?‘‘.

Pracuje se Vám s profilem sportovce dobře? Jste spokojeni s jeho funkcionalitou a rádi byste dopřáli ostatním sportovcům stejné možnosti, jakých využíváte Vy při jednání se sponzory? Nebo jste obchodně orientováni a vidíte potenciál v rozšíření svého příjmu o další zdroj financí? Tvoříte si zodpovědně finanční rezervy a máte rádi peníze? Pak si přečtěte inspirativní článek a získejte zajímavé informace k tomu, ‚‚Jak mohu profil sportovce obchodně využít?‘‘.

Svět sportu se netočí jen kolem sportovců a sponzorů. Do sportu zasahuje mnoho subjektů, kteří se sportovního prostředí kolem Vás přímo či nepřímo dotýkají, ovlivňují ho a značně přispívají k vývoji sportu. Mezi tyto subjekty patří sportovní manažeři a agenti, reklamní společnosti, media, novináři, komunikační a mediální agentury, eventové společností, reklamní společnosti, produkční společnosti a mnoho dalších firem, které Vás mohou vybrat do svých projektů po celé světě a finančně Vás zajistit. Jak lze využívat nekonečných možností, budovat svou sportovní kariéru a žít ze své sportovní činnosti se dočtete v článku ‚‚Kdo dále může využívat mého profilu sportovce?‘‘.

hledam-sponzora-jak-oslovit-sponzora-zadost-o-sponzoring-spoluprace-se-sponzory-czechsportguru-cz-vytvor-si-profil-sportovce-a-ziskej-sponzoring

CzechSportGuru.cz